1 Şubat 2008 Cuma

Psptube

PSPtube'nin en son versiyonu olan ULTIMATE PSPTUBE çıkmıştır. Ultimate PSPtube konusuna gitmek için tıklayınız (click here)


Adından da anlaşılacağı gibi pspnizden internet aracılğı ile youtube'a bağlanarak video izleme programı. Bilen bilir gayet hoş ve kullanımı basit bir program. Ben kendi pspimde denedim çalıştı (3.71/m33/slim)(3.91/m33/slim)(4.01/m33/slim)

Psptube'ü buradan indirebilirsiniz. (2,93 mb)

Kurulumu:

-siteden programı indirin
-rar'dan çıkartın
-rar'dan CFW371M33 diye klasör çıkıyor
-içine girin
-PSPTube diye klasör var
-onu kopyala
-psp'indeki psp/game ya da psp/game150 ya da psp/game371 klasörünün içine yapıştırız.

Yapamayan olursa yardımcı oluruz :)

iletişim için mastrofchess@hotmail.com

8 yorum:

Adsız dedi ki...

yaa ben yapamadim programi calistirdim internet baglantisi kurcagim zaman faild diyor ama normalde psp ile internete baglana biliyorum yardimci olurmusun lütfen (v3.52)

masTR dedi ki...

ben 3.71 m33'te denedim diğer versiyonlar hakkında bilgim yok.

Adsız dedi ki...

aynenmi atıcaz yoksa sade dosyayımı içimndekinimiğ

masTR dedi ki...

-siteden programı indir
-rar'dan çıkart
-rar'dan CFW371M33 diye klasör çıkıyor
-içine gir
-PSPTube diye klasör var
-onu kopyala
-psp'indeki psp/game ya da psp/game150 klasörünün içine yapıştır.

Adsız dedi ki...

admin benim versiyon 6,39 pro-b6 ve model 09g bu wersiyonda da çalışıyomu bu psptube ben açamadım sol üst köşede no vidoe yazıyo bekledim ama olmadı sorun nerdedir acabaa

masTR dedi ki...

sorun versiyonunda değildir bence. sorun programın çok eski olması. sanırım artık yeni güncellemesi de yok. bu yüzden sizin versiyonla uyuşmuyor ve çalışmıyor.

Adsız dedi ki...

videolara giriyorum ama oynatmıyor ne yapabilirim

masTR dedi ki...

sanırım o programın son kullanma tarihi geçti. artık pek bir faydası dokunmaz kimseye.