24 Kasım 2008 Pazartesi

Protect Me - PSP'ye Girerken Şifre Soran Eklenti

Adından da anlaşılacağı gibi "koru beni" diyor. PSP'yi zararlı arkadaşlarımızdan veya başkalarında korumak için güzel bir eklenti. Her ne kadar eklentiler konusunda bilgili olanları durduramayacaksa da bilgisi olmayanlara karşı güzel bir koruma türü.

Program, PSP i tamamen kapandıktan sonra işe yarıyor. Yani şifre sorması için PSP'nin tamamen kapanmış ve ondan sonra açılmış olması lazım. Ne kadar gereklidir bilmem ama ben yine de paylaşmak istedim.


İndirme:

protectme indir

rar şifresi: masTR


Kurulum:

-rar'dan çıkan protectme klasörünü psp/game klasörüne atınız.
-rar'dan çıkan seplugins klasöründeki protectme.prx ve vsh.txt dosyalarını PSP'nizdeki seplugins klasörüne atınız ve recovery menu'den protectme.prx i enabled yapınız..

not: zaten seplugins klasörünüzde vsh.txt varsa içini açın ve ms0:/seplugins/protectme.prx yazısını ekleyin ve kaydetin.

ipucu: bu vsh nin içine yazdığınız ...prx ile biten yazının sonuna 1 rakamını koyarsanız recovery menu ile uğraşmanıza gerek kalmıyor. yani son durum şöyle olması lazım;

ms0:/seplugins/protectme.prx 1


Kullanım:

-kurulum bittikten sonra PSP'nizden GAME sekmesindeki password maker programına giriniz (alttaki resim).



-ardından karşınıza 8 haneli bir şifre yeri gelecek. şifrenizde kullanacağınız harfleri aşağı yukarı ile seçebilirsiniz.

-şifrenizi yazdıktan sonra X ile onaylıyorsunuz.

-onayladıktan sonra PSP yeniden başlayacak ve karşınıza şifre girme kısmı gelecek ve şifrenizdeki harfleri gireceksiniz (aşağıdaki resim).

*harflerde gezinmek için sağ, sol, yukarı, aşağı yön tuşlarını kullanın
*harfi seçmek için X tuşunu kullanın
*şifenizdeki harflerde gezinmek için L ve R tuşlarını kullanın
*şifrenizi yazdıktan sonra start tuşuna basın ve psp'nize giriş yapın



not: ben PSP Slim 5.00 m33-3 te denedim.


konu anlatımı ve ekran görüntüleri bana aittir
saygılar
masTR

Hiç yorum yok: