11 Ekim 2008 Cumartesi

RemoteJoy Lite v0.15 - Bilgisayar ekranında psp oyunlarını oynamak

not: yeni versiyon çıkmıştır: RemoteJoyLite v0.18

Uzun zamandır yapmaya uğraştığım psp oyunlarını bilgisayardan oynama olayını başardım. Bunun için de www.pspciyiz.biz e çok teşekkür etmek istiyorum kolay ve anlaşılır bir şekilde kurulumu anlattıkları için. sonuç olarak bende çalışan programları ben de burada yayınlıyorum ki siz de faydalanın. Başlayalım...

not: lütfen konuyu sonuna kadar okuyunuz.

Kurulum:

-Bunu indirin.
-psp'yi usb kablo ile bilgisayara bağlayın. (sadece bağlayın. usb connect yapmayın)
-sonra setup dosyasını başlatıp programı kurmaya başlayın.
-kurma sırasında şifre istiyor. şifre: www.pspciyiz.biz
-kurma işlemlerinde kurulacak sürücü yerini yazmanız gerekiyor. kurmanız gereken sürücü psp'nizin sürücüsü olmalı. "örneğin: K:/"
-kurulum bittikten sonra recovery menu'den disabled olan tüm eklentileri enabled yapın ve çıkın.

Kullanım:

-psp'yi usb kablo ile bilgisayara bağlayın. (sadece bağlayın. usb connect yapmayın)
-psp'den oyunu açın
-herşey hazır olduktan sonra bilgisayarınızın masaüstündeki RemoteJoyLite ı açın.



-ve artık ekranınızda oyununuzu göreceksiniz.



alternatif

-diyelim ki psp'den oyunu açıyordunuz (bu arada psp usb kablo ile bağlı). ve windows PSP Type B diye yeni bir donanım buldu ve sürücüsünü yüklemenizi istiyor (sürücü yükleme kısmı açık dursun). o zaman...
-bunu indirin. rar şifresi: www.pspciyiz.biz
-rar'dan çıkartın.
-sonra sürücü yükleme penceremize gelin update sitesine bağlansın mı? sorusuna hayır, bu kez değil dedikten sonra
-listeden ya da belirli bir konumdan yükle yi seçin ve ileri deyin
-arama. yüklenecek sürücüyü ben seçeceğim i seçin ve ileri deyin
-disketi var ı tıklayarak rar'dan çıkardığınız klasörün içindeki libusb0 ı seçin ve ileri deyin
-bundan sonra sürücü yüklenmiş olacaktır ve siz de artık psp oyunlarını rahatça bilgisayar ekranında oynayabileceksiniz.

not: yok ben hâlâ yapamadım diyorsanız benimle irtibata geçin beraber deneyelim
not2: ben PSP Slim v4.01 m33-2'de denedim çalıştı. bilgisayar özelliklerim pek iyi sayılmaz (intel celeron 2.5 işlemcili / 128 mb ekran kartı / 512 mb ram) ama görüntü oldukça güzel.


anlatım ve ekran görüntüleri bana aittir, kurulum dosyaları www.pspciyiz.biz e aittir.
saygılar
masTR

2 yorum:

bankai dedi ki...

sağ ol çok teşekürler oldu ama fifa 2009 donuyor oyun açılırken loading kısmında donup psp kapanıyor sswnin screen yaptığın görüntü fifa09 değil mi bende olmadı diğer oyunlarda oldu bleach5 gibi hareketli oyunlarda oldu

masTR dedi ki...

evet o fifa 2009. bak şimdi oyun tamamen açıldıktan sonra usb kablosunu tak