19 Nisan 2008 Cumartesi

GTA - Vice City Stories

Sağolsun pspim bu oyunu çalıştırmıyordu (versiyonum 3.71 m33). Daha sonra araştırdım recovery menüsünden "no umd" olan kısım bende m33 idi. Sonra onu "sony np9660" olarak değiştirmem gerekiyormuş. Denedim oldu ve çok mutlu, mesut oldum. Çok da güzel oynuyorum. Sonuç olarak oynayamadığım için yayınlamamıştım ama şimdi yayınlıyorum gönül rahatlığıyla.

Oyun bilgisayar versiyonuna göre çok farklı tabi. Daha yeni başladım ve alışmaya çalışıyorum. Şimdi eğer hâlâ indirmediyseniz başlayın...


İndir (download)

part1
part2
part3
part4
part5
part6
part7
part8
part9

rar şifresi : cjackson
dosya boyutu : 915 mb


Hileleri:

Silah seti 1:sol,sağ,x,yukarı,aşağı,kare,sol,sağ

Silah seti 2:sol,sağ,kare,yukarı aşağı,üçgen,sol,sağ

Silah seti 3:sol,sağ,üçgen,yukarı,aşağı,daire,sol,sağ

250000 dolar verir:yukarı,aşağı,sol,sağ,x,x,L,R

Zırh verir:yukarı,aşağı,sol,sağ,kare,kare,L,R

Sağlık verir:yukarı,aşağı,sol,sağ,daire,daire,L,R

Asla aranmazsınız:yukarı,sağ,üçgen,üçgen,aşağı,sol,x,x

Tank verir:yukarı,L,aşağı,R,sol,L,sağ,R

Tüm araçlar patlar:L,R,R,sol,sağ,kare,aşağı.R

Mükemmel sürüş:aşağı.sol.yukarı,L,R,üçgen,daire,x

not: hileler duzenlenmistir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaş bu hileler nasıl kullanılıyor??

masTR dedi ki...

hileleri oyun icinde yazacaksin o kadar basit. hizli yazmaya calis