21 Mayıs 2009 Perşembe

CoverFlow PSP / MP3 Oynatıcı




Program bana truflow u hatırlattı. Her ne kadar onun gibi kaliteli olmasa da ilerki versiyonlarında daha da gelişeceğine inanıyorum. Şahsen denedim, çalıştı (PSP Slim v5.00 m33-6). Sanırım bu da fazla şarkı kaldıramıyor. 80 şarkım vardı PSP dondu kapandı. Sayıyı azalttım çalıştı. Belki de sadece benden kaynaklanıyordur . Tabi bunu deneyerek anlayacaksınız.

Ekran görüntüleri:





Yapımcının ağzından:

Herkese merhaba,

Bu PSP için Cover Flow programının Alfa sürümüdür.

Bu program benim yeni LuaPlayer'imin alfa versiyonunu kullanıyor. Hatalı olabilir. Ama buna rağmen denedim ve iyi çalıştı

Program resimleri (jpg ve png) ms0:/music klasöründen yüklüyor. Resimlerinizi 128x128 boyutlarına çevirmenizi tavsiye ederim. Böylece program daha hızlı yükleyecek ve resimler güzel gözükecek.

Resimlerin isimleri mp3 dosyası ile aynı isimde olmalıdır yoksa yüklenemez. Ör: "Panu - Embrace.mp3" & "Panu - Embrace.jpg"


Kontroller:

Çarpı = oynat
Yuvarlak = durdur
Kare = duraklat

R&L = sonrakine/öncekine geçme
Sol ve sağ yön tuşları = kapaklarda gezinme
Start = Yardım


Umarım beğenmişsinizdir.
Saygılarla
homemister

İndir:

CoverFlow PSP indir

rar şifresi: masTR


rehber ve türkçeleştirme bana aittir.
masTR

Hiç yorum yok: