20 Mart 2008 Perşembe

SOCOM U.S NAVY SELAS Fireteam Bravo 2

Gördüğüm en iyi ilerlemeli oyun bu güne kadar. PSP tuşları bu kadar mı güzel ayarlanır bir oyun için. Kendimi sanki bilgisaydaymışım gibi hissettim. Görüntü kalitesi, oyun anlayışı dört dörtlük. Keşke daha önceden indirseymişim dedim kendi kendime çünkü uzun süre ismini duydum ama diğerleri gibidir diye indirmek istemedim. Ama şimdi çok pişman olduğumu bilmenizi isterim. Neyse çok uzatmadan başlayın siz :)


İndir (download)


part1
part2
part3
part4
part5
part6


dosya boyutu : 670 mb
rar şifresi : yok

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kardeş linklerin hepsini indirdim. Ama birleştirirken sorun çıktı. "Bozuk cilt" hatası verdi.

masTR dedi ki...

bozuk cilt hatası hangi partta verdi. eğer hangi partta olduğu yazıyorsa onu tekrar indirir misin.

Adsız dedi ki...

bir parttan diğerine geçerken hep bozuk cilt hatası veriyo. Hepsinde var. upload da bi sorun var sanırım.