17 Mayıs 2008 Cumartesi

Screenshot Eklentisi (Plug-in)

"kendin sor kendin cevapla" mantığıyla ve geniş araştırma kabiliyetimi kullanarak (gaza geldim maruz görün) sizler için bulduğum bu programı paylaşmak istedim...

Benim PSP "psp slim 3.71 m33"

Öncelikle bu linkte(at this link) slim için gereken dosya bulunuyor ve bunu indirin

Kurulumu;

-seplugins klasörünü olduğu gibi atıyoruz,
-recovery menüden plugins'e girerek "cwcheatlite.prx" ve "cwcheatpopslite.prx" i enabled yapıyoruz,
-sonra oyundayken select'e 2-3 sn basıyoruz ve tüm komutlar ekrana geliyor.


Screenshot almak için ;

-Ekrana gelen komutların altına doğru gidince "settings" var. "X" ile giriyoruz.
-Sonra SCREENSHOT COMPALITY MODE sekmene geliyoruz ve X tuşuna basıp [Y] yapıyoruz.
-Hemen altında CHANGE BUTTONS sekmesine geliyoruz ve X tuşuna basıp giriyoruz.
-Karşınıza çıkan menude en altta bulunan SCREENSHOT kısmına gelin ve X tuşuna basın burada hızlı bir şekilde hangi tuş ile resim çekmek isterseniz o tuşa basılı tutun bir kaç saniye sonra otomatik olarak geriye gideceksiniz ve basılı tuttuğunuz tuş resim çekme tuşu olarak atanmış olacaktır. Ben "ses(note)" tuşunu seçtim.

oyundayken bu tuşa basınca oyun 2-3 sn donuyor sonra normal haline dönüyor sakın panik yapmayın (:

Eğer komutlardan neyin ne işe yaradığını merak eden varsa bana ulaşabilir. Her an yardıma hazırım

hatta hemen bir ss aldım

Hiç yorum yok: