26 Aralık 2008 Cuma

Spider Solitaire (PSP)





Bu oyunu çoğumuz bilgisayarımızda oynamışızdır diye düşünüyorum. Hep aklımda PSP'de de olsa derdim (şaka yapmıyorum ). Sonra epey bir zamandan sonra baktım hayalimin oyununu yapmışlar ve çok sevindim. Dededim ve şahsen beğendim her ne kadar göz zevki için düşük olsa da oynanabilirlik açısından çok beğendim. Sonra dedim, bu zevkten değerli PSP sahipleri de faydalansın. Gelelim konumuza...


İndirme:

Spider Solitaire İndir

rar şifresi: masTR

Kurulum:

-rar'dan çıkan Spider klasörünü PSP/GAME klasörüne atınız.

Kullanım:

-oyuna girdiğinizde aşağıdaki resimle karşılaşacaksınız. zorluklardan birini seçin ve X e basarak oyuna başlayın.


-oyuna başladığınızda aşağıdaki resimle karşılaşacaksınız. kartları birbirine koymak için bir katın üzerine gelin ve X'e basılı tutarak koyacağınız karta götürün. artık kart koyacak yeriniz olmayınca üçgen ile yeni kartları dağıtın



-bu resim de oyunun bitmiş hâli

Hiç yorum yok: