22 Nisan 2008 Salı

Flow - Save (PSP)

Başta oyunu görünce pek sıkıcıve basit birşey zannetmiştim ama değilmiş. Beni sardı bu oyun. Belki de hâlâ oynamamışsınızdır ama tavsiye ediyorum. Analog'u kullanmayı öğreten bir oyun gibi yapmışlar. 6 tür canlı var bu oyunda hepsini büyütmeniz gerekiyor. Büyütüp en son canavarı yenip yeni canlıya geçiyorsunuz. Zevkli bence ve ben bitirdim ve sizlere sunuyorum :)

en çok beğendiğim bölüm de en sonu. Hani oyunları bitiririz en sonunda kim ne yapmış kime teşşekürleri var yapımcısı kim tarzı şeyler varya. Biz de bunları hemen geçme tuşu varsa geçiyoruz. Yoksa bırakıp gidiyoruz ya. Bu oyunun yapımcıları ise çakallık yapmışlar. Ve oyunu bir görev şeklinde bitirmişler. Bu canlıların yedikleri şeyler artık yapımcıların isimlerinin başındaki noktalar olmuş ve onları yiyerek oyunu bitiriyorsunuz. Tan anlamamış olabilirsiniz ama oynarsanız daha iyi olur bence



İndir (download)

flow save


son görüntü bu...

Hiç yorum yok: