29 Ocak 2010 Cuma

DayViewer v7 / PSP'de Gün, Ay, Yıl Gözüksün




DayViewer v7:

Eklenti, size PSP ekranının üst kısmını tamamen özelleştirmenize yarar. İstersenin pil yüzdesi, haftanın günlerini, ay ismi, kendi isminiz, kalan şarj süresi ve yılı da ekleyebilirsiniz.

Bu sürümdeki yenilikler:

- artık tamamen üst kısmı istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.
- pil ömrü süresi eklendi.
- AutoStart PRX ile olan sorun giderildi.
- karakter kodları ile ilgili sorunlar giderildi: bazıları doğru görünmüyor.

İndir:

DayViewer v7 English
DayViewer v7 Türkçe


rar şifresi: masTR

Kurulum:

- rar'lı dosyayı çıkartın
- içinden çıkan klasörün içindekileri Hafıza Kartınız'daki seplugins klasörüne atın
- ardından şu satırı ms0:/seplugins/dayviewer.prx 1 seplugins'teki vsh.txt metin dosyasına yapıştırın (vsh yoksa kendiniz oluşturun)
- dayviewer_config metin dosyasını istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz
- PSP'yi yeniden başlatın



ekran görüntüleri, metin çevirisi ve rehber bana aittir
saygılar
masTR

2 yorum:

mustafa dedi ki...

arkdaşlar bu sizin ekranın üzerinde saat isimimizi kendimiz ayarlayabildiğimiz programı yükledim sonrada iso dosyasına oyun yükleyecektim iso görünmedi ve bende orda başka dosyalar vardı onları sildim yanlışlıkla psp kapandı açılmıyo. lütfen yardım edin psp 3004 yeşil ışığı 30 40 saniye yanıyo açılmıyor nasıl düzeltebilirim yeniden yazılımmı yüklenecek

masTR dedi ki...

sen işleri karıştırmışsın malesef. bilen birine gidip versiyon attırman gerekiyor.