5 Eylül 2008 Cuma

TruPhoto

Arkadaşlar bu program da Da Merv tafarından üretilmiştir. Bu bir fotoğraf galerisi gibi birşey. Fotoğraflarınız dağınık bir şekilde klasörler halinde masada duruyor ve siz içinden size lazım olanı ayıklıyormuşsunuz gibi bir his veriyor bu program.


*sadece psp çözünürlüğündeki resimleri açabiliyor
*kaç adet resim sınırlaması olduğunu bilmiyorum ama ben 10 resme kadar denedim sorunsuz çalıştı emin olun 200 ve üzerinde donma yapıyor
*nedense bu programda da birazcıkcık yavaşlama var (sadece resim açarken)

programdan görüntüler...



klasörlerin yayıldığı alan



klasörü açtıktan sonraki resimlerin gösterildiği alan





programın kullanımı:

*imlecimiz ekrandaki yuvarlak simgedir.
*onu analog ile hareket ettiriyoruz.
*yuvarlak ile imleçle geldiğimiz klasörü büyültüyoruz, üçgen ile küçültüyoruz.
*kare ise klasörü yamuk halden dik hale getiriyor.
*klasörü hareket ettirmek için analog ile klasörün üstüne geliyoruz X e basılı tutup analog ile istediğimiz yere çekiyoruz.
*klasörü açmak için analog ile klasörün üstüne geliyoruz X e basılı tutup analog ile view e getirip bırakıyoruz.
*klasörü gizlemek için analog ile klasörün üstüne geliyoruz X e basılı tutup analog ile hide ye geliyoruz.
*programdaki home ye basarak en başa dönüyoruz.

indir (download)

TruPhoto için tıkla...

rar şifresi
: masTR



anlatım ve ekran görüntüleri bana aittir.

saygılarla,
masTR

Hiç yorum yok: