1 Ocak 2009 Perşembe

Half Life - PSP





Evet yanlış okumadınız Half Life'ın ilk oyununu PSP'ye uyarlamışlar. Görüntü bilgisayar versiyonu ile aynı. Ekran görüntülerinden de aynalayacaksınız.

İndirme:

part1
part2

rar şifresi: masTR

rar'dan çıkmış hali: 340 mb

Kurulum:

-rar'dan çıkan Half Life (PSP) klasörünü PSP/GAME klasörüne atınız.

Ekran Görüntüleri:

-game sekmesindeki görüntü...



-oyun içi görüntüleri












Oyun Kontrolleri:

-analog: etrafa bakma
-yukarı tuşu: zıplama
-üçgen,kare,x,o: ileri, geri, sağ, sol gitmek için




ekran görüntüleri ve anlatım bana aittir
saygılar
masTR

7 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya kardeş oyunu indirdim, dediğin gibi GAME klasörüne attım ve oyun psp menüsünde göründü. Ancak oyuna girerken siyah ekran geliyor ve açılmıyor.. PSP Versiyonum: 5.00 M33.. ne yapmam lazım?

masTR dedi ki...

PSP açıkken select tuşuna bas, sonra karşına bir menü çıkması gerekiyor, o menüden UMD ISO MODE'yi sony np9660 ya da m33 driver a getir. sonra o menüden çık tekrar dene.

Adsız dedi ki...

İlk önce emeğinden dolayı teşekkür ederim.. Dediğini yaptım. UMD ISO MODE'u sony np9660 ya da m33 driver a getirdim, hatta OE Isofs a bile getirdim ama malesef yine açılmadı. yaw ben bu oyunun bir fanıyım mutlaka açmam gerekiyor.. Acaba sende oyun çalışıyor mu? yada recovery menuden fln bişeyler yapılaz mı? yada ne bileyim CPU Clock Game'le fln alakası olabilir mi?? Lütfen yardım...

masTR dedi ki...

hımm karışık bir durum. bazı yerlerde bazı arkadaşlarda da çalışmamış. çalışanlar da var tabi. çalışanların çoğu Slim, çalışmayanlar da Fat, sanırım seninki de Fat PSP, o yüzden çalışmamış olabilir.

Adsız dedi ki...

Ben kendim deniyerek şu sonuçlara vardım anlatayım cevabınızıda beklerim.

1: PSP Fat'sa eyer ozaman açmaz siyah ekranda kalırsın, denedim gördüm

2: Eyer SELECT tuşuna basıp CPU Speedi yoldan çıkartıysan yine açılmaz yada donar

3: Ben yükledim bende çalıştı çünkü PSP Slim Lite kullanıyorum

4: Linki her kim koyduysa ellerine sağlık çok teşekkürler MAStr

NOT: Bu sonuçlara kendim deniyerek vardım %100 doğru olmaya bilir!

Birde ben ilk bölümde ışınlanma bölgesinin patladi yerde benim psp takılmaktan geçemiyorum mümkünse elimize levyeyi aldigimiz yerden bir save yollarsan çok sevinirim teşekkürler.

masTR dedi ki...

açıklaman için teşekkür ederim. yalnız bende save dosyası yok. zaten o patlamadan sonra ne oluyor onu da bilmiyorum :) belki oyun hatalıdır.

Adsız dedi ki...

psp slim ve fat icin.
rar sifresi yok.

http://www.gamefront.com/files/service/thankyou?id=13847932